lördag you're an alien, you're supernatural ,

Försöker mig på att blogga. Får faktiskt, konstigt nog, klagomål på att jag aldrig uppdaterar. Då tycker jag såhär:
Säg till mig vad jag ska skriva om så skriver jag! Har ingen jäkla inspiration överhuvudf****ing-taget, så jag behöver draghjälp!
Igår kom Becka hit & åkte med mig hem efter skolan, sen färgade Sarah mitt hår & vi satt vid datorn & dunkade musik. Vi lånade grannarnas bil & åkte in till Norsjö, körde runt, pumpade musik & umgicks med Ida & gänget. Kvällen slutade med att jag & Becka skjutsade hem alla till sitt innan vi själva åkte hem & landade i sängen.
Mysig kväll! Ikväll hoppas vi på tjejkväll Om jag får låna bilen, alltså. Annars får Sarah skjutsa oss :]

Har börjat lyssna jättemycket på Tyler Ward. Alla vet säkert vem han är, helskön, jätteduktig kille som gör hur bra covers som helst! ÖRONGODIS, OJA!


Hittade ingen passande bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0