måndag ' and that's why i love you ,

Sitter och lyssnar på Avril Lavigne's "Goodbye Lullaby".
Helt okej faktiskt. Inte så likt det hon tidigare gjort, men jag gillar utvecklingar & texterna är verkligen superbra!
Värda att lyssna på med andra ord!
Ikväll var det syjunta hos Margit.
Som vanligt så stickade jag ingenting. Har ju inget nytt projekt att sätta tänderna i än. Måste nog konsultera det med mamma ;) Haha.
Drack kaffe & smakade ur glasstårtan ^^  Inte dåligt!
Imorgon har jag endast EN(!) Lektion. Inte ovanligt för att vara min skola..
Börjar 9.35 och slutar 10.50.
Kommer till skolan nångång vid 7.30...
Otroligt roligt -.-
Bort med glittret & på med det svarta. Sjukt snyggt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0