onsdag ' because you're the one i'm supposed to be with ,

Hej!

Idag... har jag ont i foten. Ska strax lägga mig i soffan & se om det finns något på tv som faller mig i smaken.
Sov i husvagnen med mamma, och två syskon inatt. Mysigt :)
Har läst ur boken "Guccikrigen" som faktiskt är bättre än väntat! Ett bra inköp med andra ord, nog för att det var mamma som köpte den, men hon gav den ju till mig så då blir den min och "mitt" inköp, eller hur? Haha.

Åkte hem med Peter som var snäll nog att komma och hämta mig :)

Har tagit fram kryckorna igen. Antagligen en överanstränging som gjort att jag har ont. Ska inte gå mer nu i alla fall. Hoppas hoppas att jag inte har förstört nåt som gör att jag måste ha gipset längre än planerat..

Nä, Allan  (katten) hänger på dörren & vill in, så jag måste släppa in honom.

Avrundar här då.


Håret.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0