tisdag ' men jag vänder, om än en gång ,

Godmorgon! Här sitter jag, mitt i svenskalektionen!

Nä. Försov mig imorse.
Vaknade som vanligt halv sju, snoozade, stängde av väckaren & råkade somna om!
Jag vaknade med ett ryck halv åtta. Konstaterade att jag precis missat taxin & återvände till sängen.
Mamma jobbar, pappa jobbar & jag kan inte köra bil själv, så jag får stanna hemma idag.
Inte mig emot. Har en massa pappersarbete (sortera, kolla uppgifter, slänga gamla papper osv) Så jag har det jag gör idag. Om jag är duktig och fixar allt det tänker jag belöna mig med mitt nya tidsfördriv; Desperata Hemmafruar.

Bildkälla
Katten ligger och sover på min säng.
Borde kanske se om jag hittar frukost till mig & till katterna.
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0