tisdag ' you're the only one who can save me ,

Tuff-vecka är det i veckan. Inte att känna sig tuff, utan den är tuff. Jobbig. Kunde inte komma på något bättre sätt att beskriva hur det känns nu.
Mycket tankar som virvlar omkring i huvudet. Dubbla budskap, lite ångest..
Saker som varje människa går runt och tänker på egentligen.
Imorgon ska jag och Martina göra en liten roadtrip. Jag ska till Umeå. Till doktorn. Om jag hittar vill säga, mamma har ritat en riktig super-karta, med bläckpenna på ett vanligt A4. Inget konstigt med det, bara det att det känns som att jag inte kommer kunna hitta överhuvudtaget.
Har legat under täcket hela eftermiddagen och kvällen typ. Varit extremt trött, men inte sovit. Sett Desperate Housewives och lyssnat på musik. Bara det att precis allting får mig deppad för tillfället. Jag längtar efter sommaren, ljuset & att slippa vara äckligt less på skolan och allt vad den innebär!
Hoppas att allt bara löser sig på ett sådant sätt att jag blir nöjd. Hoppas att allt inte spricker så att det känns som att allt rämnar.
Jag behöver dig, mer än du tror. För mig har du varit där sen dag ett, när jag trodde allt skulle bli så svårt. Du är min bästa vän, även fast jag nog aldrig riktigt sagt det.

Det var allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0